varaskadefri.blogg.se

Välkommen hit! =D Här kan du läsa om psykisk ohälsa på olika sätt, jag vill dela med mig av det jag kan för att kunna hjälpa andra människor.

Vad kan du läsa om i den här bloggen?

Publicerad 2015-08-29 09:33:00 i Allmänt,

Vad vill jag med denna bloggen?
Jag vill öka förståelsen för psykisk ohälsa, sprida glädje och hopp om att allting kommer att bli bra i slutändan. Jag vill hjälpa andra människor på olika sätt.

Vad kan ni läsa om?
Bland annat kan ni läsa tips om vad man kan göra för att må bättre, berättelser om hur det kan vara när man mår dåligt och hur det kan vara när man mår bra.

Ibland kan det vara mysigt att bara sätta sig bredvid en fin blomma och äta nyplockade smultron, en liten fin stund kan göra dagen till något lite bättre =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela